Ping tider
HejJeg har en server der står på en 512kb ADSL-forbindelse. Men jeg synes at svartiderne er blevet lidt lange. Jeg har derfor prøvet at pinge serveren og får svartider på mellem 800 og 1100 ms. Er det ikke lige i overkanten for en 512 kb forbindelse (Dvs. 512up og 512 down)
På forhånd tak.
