Avatar billede InboundCPH Novice
04. september 2003 - 13:25 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

2 Super dygtige webudviklere søges!

Vi søger to udviklere til udvikling af det der skal blive Danmarks bedste online auktionssystem.

Vi forestiller os at du er uddannet som datamatiker eller selvudlært på min. samme niveau! Du er helt fremme i skoene når det drejer sig om web applikationer og hvilket sprog/serverløsninger der er det bedste både nu og i fremtiden. Du har flere års erfaring med at udvikle høj kvalitets løsninger hvad angår hastighed, brugervenlighed og innovative features. Udover selve udviklingen forlanger vi også at du har styr på infrastruktur og serverløsninger.

Du kommer til at indgå i et meget engageret team bestående af  en Projekt leder, UI specialist/Grafiker, og en inhouse koordinator. Derudover vil der være endnu programmør (sparrings partner) tilknyttet med nogenlunde samme kvalifikationer. Det ville være en klar fordel  hvis du kunne anbefale en du har arbejdet sammen med tidligere, og som du kunne tænke dig at arbejde sammen med i dette projekt.

Stillingen er en fuldtids med mulighed for fastansættelse ved projektets afslutning (freelance, eller tilbud fra virksomheder har ingen interesse)- lønnen afhænger af dine kvalifikationer. Interesseret? Skriv da til ian_r@jubiimail.dk og vedlæg CV, eksamensbeviser, og referencer.
Avatar billede euhp Nybegynder
04. september 2003 - 13:28 #1
Seriøse webudviklere til fast ansættelse - og email adressen er en jubiimail? Glem det..!
Avatar billede phylox2 Nybegynder
04. september 2003 - 14:14 #2
Vi vil gerne, hvis det er muligt - tilknyttes som freelance-virksomhed (samarbejdspartner) kontakt mig for en samtale omkring muligheden for dette (se brugerinfo).
Avatar billede runeevers Nybegynder
04. september 2003 - 14:15 #3
euhp > Det kan da være rasende ligegyldigt hvor vedkommende har valgt at modtage emails. I hvert tilfælde er det helt og aldeles uden relevans for spørgsmålet.
Avatar billede paultodobom Nybegynder
04. september 2003 - 14:19 #4
Arbejdssted? Projektstart og -slut?
check www.axent.dk/www.todobom.dk
Mvh
Paul
Avatar billede tt-dk Nybegynder
04. september 2003 - 14:21 #5
Vil også meget gerne, hvis det er muligt at blive tilknyttet som virksomhed (samarbejdspartner)....

kan kontaktes på th@websolutions.dk
hp: www.websolutions.dk
Avatar billede InboundCPH Novice
04. september 2003 - 14:21 #6
Lige en kommentar til euhp - Det kunne jo være forretningsmæssige grunde til ikke at afsløre hvem der står bag projektet. Kan slet ikke forstå din skeptisime - med en sådan holdning kommer du sku ikke langt her i verdenen.

Til Jeres information er det er meget seriøst projekt, og der afsat et 7 cifret beløb af til dette projekt. Jeg henvender mig på vejne af virksomheden, og ved at der findes nogle af DK's dygtigeste udviklere herinde. Måske tager jeg fejl?
Avatar billede swuppe Nybegynder
04. september 2003 - 14:31 #7
Jeg er interessert, men prøvede at sende en mail til ovenstående adresse og fik den tilbage igen?

Hvis i er interessede kan jeg kontaktes på swuppe@hotmail.com, kan dog først starte efter d. 1/10
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. september 2003 - 14:37 #8
Hvor i landet er der tale om firmaet ligger ?
Avatar billede paultodobom Nybegynder
04. september 2003 - 14:41 #9
Jeg kan ikke komme igennem til dig Ian. Mailen kommer tilbage.
info@axent.dk, Mvh Paul
Avatar billede InboundCPH Novice
04. september 2003 - 14:44 #10
Måske ret relevant! - Firmaet ligger I Københaven, start hurtigst muligt.
Avatar billede InboundCPH Novice
04. september 2003 - 14:45 #11
Hej Paul, har modtaget dine mails, og svaret..
Avatar billede paultodobom Nybegynder
04. september 2003 - 14:46 #12
ok, vi tales ved... /Paul
Avatar billede swuppe Nybegynder
04. september 2003 - 15:16 #13
mail sendt som svar på den du sendte, men jeg får (stadig) en "11001 gethostbyname() failed" tilbage fra jubii, har du modtaget den eller kan jeg sende den et andet sted hen?
Avatar billede InboundCPH Novice
04. september 2003 - 18:09 #14
Ok, vidst faktiskt godt at Jubii Sucked big time! - send istedet til ian.rosenfeldt@hotmail.com...
Avatar billede swuppe Nybegynder
04. september 2003 - 20:09 #15
hmm, ser ikke ud til at hotmail er bedre %o(

Jeg kan ikke sende til dig fra min hotmail da "mailadressen ikke findes". Har du et par andre emailadresser i ærmet, nu vi er igang?
Avatar billede InboundCPH Novice
04. september 2003 - 22:13 #16
Ups - sorry, der kom vist et punktum for meget med der - ianrosenfeldt@hotmail.com
Avatar billede swuppe Nybegynder
04. september 2003 - 23:06 #17
så er der en mail i "trykken" håber den når frem til dig.
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
06. september 2003 - 22:43 #18
Jeg er meget erfaren i bl.a. HTML og ASP og har rimelig forstand på webservere samt opsættelse inkl. ASP, PHP og MySQL komponenter. Da jeg kun er 14 år, så går jeg selvfølgelig i folkeskole, hvis det bliver mig, vil jeg KUN bruges som freelance arbejder.

- Sebastian aka. Znuggle (znuggle@oncable.dk - http://www.znuggle.com)
Avatar billede coolstar Nybegynder
08. september 2003 - 13:38 #19
znugge.com tag at læse spørgsmålet - han skriver at virksomheder og freelancere ikke har nogen interesse. Tror du så at han har interesse i dig når han ikke søger freelancere ??? Eller hvordan ser du på det ?
Avatar billede theprofessor Nybegynder
08. september 2003 - 14:44 #20
online auktioner er ikke noget nyt!  I Dk er det kun QXL der har overskud, og USA er ebay i vanskligheder...så hvis du vil udvikle noget hele nyt, kan vi få en kort beskrivelse??
Avatar billede InboundCPH Novice
08. september 2003 - 15:04 #21
Projektet er til et af danmarks største auktionshuse. Det er ikke meningen at private skal kunne lægge effekter op. Så det er noget anderledes end QXL og ebay. Det primære formål er at lave et online auktionssystem i stil med Lauritz.com (bare bedre og uden private effekter. Her taler vi både om backend og frontend. Krav til systemet er at det er 1. Stabilt 2. Hurtigt 3. Koden er velskrevet og overskuelig(kan nemt overtages/rettes/vedligeholdes og udviddes af andre programmører), 4. Ekstremt brugervenligt og intuitivt, 5. Logiskt opbygget - fuldt integreret med og har en råd tråd mellem front og backend.
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
08. september 2003 - 15:48 #22
undskyld undskyld... havde lige misforstået det...
Avatar billede webcreator Nybegynder
12. september 2003 - 21:19 #23
Hej cheeseomatrix.

Det lyder som et spændende projekt i har gang i. Jeg er imidlertid ikke interesseret i at deltage, da jeg dels kun har 11 års erfaring inden for IT (heraf kun 4 års webprogrammering, hvoraf det sidste halve år er blevet intens PHP/MySQL programmering). Men jeg vil da gerne komme med lidt input.

Hvorfor ikke lave jeres system public - altså for private as well. Eller om ikke andet, så lave en del af systemet til private. Der skal næppe meget til at slå QXL. Deres site er _mere_ end ringe. 5 % af teksten står på svensk. Der er tons af fejl i deres kode, og er bestemt ikke brugervenligt. Det minder mig om jubii.dk's gamle design, som også var virkeligt dårligt.

Held og lykke med projektet.
Avatar billede InboundCPH Novice
13. september 2003 - 08:43 #24
Tak for henvendelserne. Vi har nu fundet nogle kvalificeret folk.