PPPoE Opstart inden login
HejsaHar en WinXP server kørende med en PPPoE Internetforbindelse...
(Opkalds /adsl ting)
Er det ikke muligt at man kan få forbindelsen til at starte op automatisk INDEN login af en bruger ?
Grunden er at jeg bruger tit remote desktop, men hvis jeg rebooter serveren... af en eller anden grund. så skal jeg lokalt (enten via lan eller direkte på serveren) logge ind 1 gang... så starter internettet...
Kan det ikke starte op som en service eller lign ?
