04. september 2003 - 22:48
Der er
19 kommentarer og 1 løsning
Hvliken HTML Editor
Jeg mangler en god html editor, den gerne skal kunne fåes på dansk. gerne freeware vis det er, men ikke nødvendigt. Er åben for gode forslag og erfaringer...
Annonceindlæg tema
Offentlig digitalisering
Fra effektivisering til digital suverænitet. Hvordan skaber det offentlige en digital fremtid med AI, sikkerhed og kontrol i centrum?
04. september 2003 - 22:49
#1
Stones Webwriter, er gratis, på dansk og god
www.webwriter.dk
04. september 2003 - 22:49
#2
04. september 2003 - 22:55
#3
enig med styx.. webwriter holder... desuden er textpad ikke gratis...det er webwriter
04. september 2003 - 22:56
#4
textpad var heller ikke på dansk...
04. september 2003 - 22:58
#5
jeg bruger dog mest EditPlus selv, men den er ikke på dansk, men har brugt webwriter, den er godfin, men EditPlus er nok mere til mit temperament ;-)
04. september 2003 - 22:58
#6
04. september 2003 - 22:58
#7
et svar
04. september 2003 - 22:58
#8
webwriter har desuden den fordel at den ikke indeholder alt det unødvendige lort (undskyld udtrykket) som andre efterhånden har proppet deres editore med. Den kan lige nøjagtig det den skal.
04. september 2003 - 22:59
#9
Så hvorfor ikke bare bruge notepad
04. september 2003 - 22:59
#10
ztyxx har du et link til editplus
04. september 2003 - 23:00
#11
04. september 2003 - 23:01
#12
den er godt nok ikke gratis, mener at jeg gav ca. 30 USD, men den virker udover trialperioden på 30 dage uanset om den er betalt eller ej
04. september 2003 - 23:02
#13
>>ird...også min favorit.. N++ det duer.. ;0)
04. september 2003 - 23:05
#14
Ja, men når man ikke er den store htlm programmør , så er notepad dog ikke lige den bedste løsning
04. september 2003 - 23:06
#15
nighthawk_junior> det er altid en god ide at lære "håndkodning", det vil komme dig til gode, hvis du vil kode dynamiske sprog som asp, php osv
04. september 2003 - 23:08
#16
okay... tror jeg lukker spørgsmålet for nu. Vender nok tilbage... Ztyxx > tror jeg vil prøve og arbejde lidt med stone's.
04. september 2003 - 23:10
#17
takker for point, du har jo altid eksperten som hjælper ;-)
04. september 2003 - 23:13
#18
ja.. den fedeste site på nettet efter min mening
04. september 2003 - 23:14
#19
hehe
exp
Juniormester
05. september 2003 - 11:10
#20
Kurser inden for grundlæggende programmering