Avatar billede molok Nybegynder
07. september 2003 - 12:38 Der er 1 løsning

Korrupte dbx filer

Hej,

På en dejlig lørdag eftermiddag, besluttede min XP partition at stå af. Det sker.. Øv øv..

Efterfølgende har jeg brugt R-Studio NTFS til at genmskabe alle mine mistede DBX-filer. Nu består problemet så i at de er korrupte.

Er der nogen der har en vidunder løsning på dette problem.

Ja, man burde jo efterhånden have lært at tage backup, men nej :o( Nu må jeg have lært det...

Men please hjælp mig...
Avatar billede molok Nybegynder
07. september 2003 - 13:27 #1
Fandt programmet DBXpress (kan findes på Microsoft hjemmeside), men det bekræftede desværre bare at filerne var så beskadiget, at de ikke kunne reddes.. Ærgelig ærgelig.. :o(

Lukker spørgsmål