Hvordan fjerner jeg firewallen??
Hejsa... Jeg sidder med et problem på en xp maskine. Min svigerfar installerede et program som hedder Norman Antivirus/firewall som fuldte med ADSL´en, og det gik helt i kage så han slettede det igen. Nu er problemmet så at jeg kan ikke bruge Browseren og msn messinger, selve opkoblingen er rigtigt installeret. Når man kigger på status for LAN forbindelsen er den connectet til TDC. Når jeg logger på messinger, siger den at der er en firewall og kan ikke lave forbindelse. Jeg har fjernet den firewall der i XP, men det hjalp heller ikke. Hvad kan der være galt??? Vil det hjælpe at geninstallere IE igen og ligeledes netværkskortet og starte helt forfra??Håber at nogen kan hjælpe mig.....
Jeg sidder ikke ved nettet hele tiden, men skal nok tjekke og give point... Der kan godt gå lidt...:-)
