Tele2ADSL og egen mailserver - hjælp
Jeg har lige skiftet fra TDC til Tele 2Jeg har min egen mailserver, og det virkede fint hos TDC, men nu hvor jeg har skiftet, regner jeg med at min DNS record skal rettes.
Min DNS record så sådan ud, da jeg havde TDC.:
---
xxx.net MX 10 mail.xxx.net
xxx.net MX 20 backup-mx.post.tele.dk
mail.xxx.net A x.x.x.101
---
Jeg regner med at jeg skal rette min MX 10 record til Tele2's mailbackup, er det rigtigt??
Hvad skal rettes???
Mvh ET
