Avatar billede _et Praktikant
10. september 2003 - 15:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tele2ADSL og egen mailserver - hjælp

Jeg har lige skiftet fra TDC til Tele 2

Jeg har min egen mailserver, og det virkede fint hos TDC, men nu hvor jeg har skiftet, regner jeg med at min DNS record skal rettes.

Min DNS record så sådan ud, da jeg havde TDC.:
---
xxx.net        MX  10  mail.xxx.net
xxx.net        MX  20  backup-mx.post.tele.dk
mail.xxx.net  A        x.x.x.101
---
Jeg regner med at jeg skal rette min MX 10 record til Tele2's mailbackup, er det rigtigt??

Hvad skal rettes???

Mvh ET
Avatar billede _et Praktikant
10. september 2003 - 16:03 #1
Jeg mener selvføldig :

Jeg regner med at jeg skal rette min MX 20 record til Tele2's mailbackup, er det rigtigt??
Avatar billede jschack Nybegynder
10. september 2003 - 17:07 #2
http://www.tele2adsl.dk/sporgsmaalogsvar_tekniske.asp
Nederst på siden under "Er alle porte åbne?"
Avatar billede jschack Nybegynder
10. september 2003 - 17:11 #3
Så ja, MX 20 skal sættes til: mail-relay.tele2adsl.dk
Avatar billede _et Praktikant
10. september 2003 - 18:57 #4
Thanx :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester