12. september 2003 - 15:04Der er
7 kommentarer og 1 løsning
adresselisten kunne ikke vises
Hej alle når jeg skal sende mails, og trykker på "til" kommer denne meddeelse.
"adresselisten kunne ikke vises. Mappen kontaktpersoner der er knyttet til denne adresseliste, kunne ikke åbnes. Den kan være slettet eller flyttet, eller du har ikke de rettet tilladelser. Du kan se, hvordan du fjerner mappen fra adresselisten, i Microsoft outlook hjælp."
Jeg kan ikke se mine kontakt personer der inde fra.
oki nu er jeg med.... nu kan jeg se de andre mappe, men der er 2 mapper der hedder "kontaktpersoner" men kun en når jeg kigger i outlook, og den melder samme fejl når jeg starter op.
Hvordan sletter jeg så den (ghost) "kontaktpersoner"
Sletning af et "Ghost" kontaktperson det gøres vha. addresse kartoteket. Gå i menuen funktioner og vælg addressekartotek. Herinde vælger du funktioner - indstillinger. Nederst i billedet vælger du din "Ghost" og klikker på knappen fjern, så er den væk.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.