Avatar billede wiking Nybegynder
16. september 2003 - 09:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Exchange og manglende mails.

Jeg har et stort problem!
For lidt tid siden var min Exchange server nede i et par timer (Eller nærmere så var det Exchange Rourting Enginen der ikke kørte).

Det viser sig så senere at Exchange servern HAR modtaget mails, men de modtagene mails er ikke blevet routet ned i de korrekte post kasser. De er faktisk slet ikke blevet routet nogen steder hen!
Det betyder at afsenderne ikke modtager en besked med at mailen ikke er kommet frem.

Hvis der findes et sted på serverern hvor jeg kan se disse mails, og evt. en måde jeg kan "fiske" dem frem og læse dem.
Avatar billede foralias Praktikant
16. september 2003 - 10:07 #1
Hvilken exchange er det?
Avatar billede wiking Nybegynder
16. september 2003 - 10:10 #2
Exchange 2000 Server.
Kørende på en Windows 2000 Adv. server.
Avatar billede foralias Praktikant
16. september 2003 - 10:15 #3
Jeg tror du ville kunne få et bedrer svar inde i exchange kategorien.
Jeg kender lidt mere til 5.5 2000'eren har jeg ikke så meget kendskab til.
Avatar billede wiking Nybegynder
16. september 2003 - 10:16 #4
Hmm.. Er der en exchange del? Jeg kunne ikke finde en!!
Avatar billede wiking Nybegynder
16. september 2003 - 10:19 #5
Jeg nedlægger dette spørgsmål.
Avatar billede wiking Nybegynder
16. september 2003 - 10:20 #6
Men kan man finde mails i 5.5'eren?
Svar her: http://www.eksperten.dk/spm/401620