Avatar billede smooth Nybegynder
17. september 2003 - 14:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skal bruge backupsystem til tapestreamer på en WINNT ?

Hej

Jeg har liget fået en Seagate tapestreamer og skal nu bruge en backupsystem. Systemmet som er med Seagate vil af en eller anden grun ikke installeres på WINNT selv om den understøtter NT.

Der er kun en ting som programmet skal kunne og det er at lave backup hvar dag på et bestemt tidspunkt. og så skal det være gratis.

Kan I hjælpe ?

Med venlig hilsen
smooth
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. september 2003 - 14:25 #1
Kik på Backupexec deter noget af det bedste, finder lige et link
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. september 2003 - 14:26 #2
Avatar billede evildon Nybegynder
17. september 2003 - 15:37 #3
Måske du lige skal sige at backupexec ikke er gratis. !!
Avatar billede janius Nybegynder
17. september 2003 - 16:08 #4
Hvad med bare at bruge WINNT's indbyggede backupsoftware? Kan ikke meget men det det skal kunne - tage backup hver dag. Det vil virke hvis du kan få indlæst en driver til din tapestreamer og det kan du vel godt.
Avatar billede smooth Nybegynder
17. september 2003 - 16:42 #5
janius >> Hvad jeg kunne se så kan WINNT's backup program godt tage back up. Man det skal så gøres manuelt. Altså jeg skal hver dag starte den funktion. Det skal være sådan at den selv starter backup klokken 03:00 om natten hver nat
Avatar billede janius Nybegynder
17. september 2003 - 17:18 #6
det man gjorde i "gamle dage" var at lave et AT-job hvor man schedulerede tiden. Med en nyere Internet Explorer er Scheduling (task) kommet med og så kan man gøre det med den istedet. I NT's backup mener jeg man kan eksportere jobbet til en form for batchfil og så schedulere den til at køre som man ønsker.
Avatar billede smooth Nybegynder
17. september 2003 - 18:13 #7
janius >> du siger noget.. Men hvordan ?
Avatar billede janius Nybegynder
18. september 2003 - 16:04 #8
tjaa, det vil jeg ikke kunne svare på uden at installere en NT4 server og det orker jeg altså ikke :) Andre bud eller måske - prøv dig lidt frem . .
Avatar billede smooth Nybegynder
20. september 2003 - 23:29 #9
Er der ingen der kan hjælpe her ?
Avatar billede smooth Nybegynder
24. september 2003 - 14:00 #10
Der var ikke meget hjælp at hente her :(

Lukker