Avatar billede 5835 Nybegynder
17. september 2003 - 14:40 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Afstand mellem telefonstik og ADSL-modem

Er der nogle max. afstande for kablet fra tlf.stik til ADSL-modemet? Hvilken type kabel skal i øvrigt anvendes?
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2003 - 14:43 #1
Du skal bruge et RJ45 kabel (lige) Afstanden afhænger af kabelkvaliteten, men den kan være langt, selv på et billigt kabel, vil nok sige 25-30 meter.
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 14:43 #2
Har set et sted kabel til over 400 meter
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. september 2003 - 14:43 #3
der er vist ingen afstand´s begrænsninger da det er et RJ45.
Men der findes mange forskellige modem..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. september 2003 - 14:43 #4
7 sek..O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 14:48 #5
Kablet mellem stik og moden kalder man et drop kabel eller et pas kabel.
Det er med 8 ledere.
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 14:53 #6
Stikket hedder RJ45, men kablet hedder som sagt i tidligere indlæg
Og der er ingen afstandsbegrænsning overhovedet.....
Lidt ked du afviser mit svar da jeg har ret.....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
17. september 2003 - 14:54 #7
15 nem
30 mellem
60 svær..

:O)

og hvad synes i det het var..??
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 14:56 #8
er der noget der hedder pærelet????
Avatar billede andersenph Nybegynder
17. september 2003 - 14:57 #9
peet49 fairness?
Avatar billede arlet Juniormester
17. september 2003 - 15:00 #10
andersenph -> oppe i højre hjørne er der en søge boks, prøv at søge på fairness. Du finder nok ikke noget her på eksperten..

Man er sig selv nærmest...
Avatar billede peet-49 Novice
17. september 2003 - 15:09 #11
arlet-bartfreak-andersenph, se her www.eksperten.dk/spm/402244
Fairness? det har jeg ikke mødt så meget af her på eksperten.
Avatar billede teamleader Nybegynder
17. september 2003 - 16:48 #12
Ked af at bryde ind i et ellers besvaret spørgsmål, men for god ordens skyld så er kablet mellem ADSL skillefilteret & ADSL modemet monteret med et RJ11 stik (6 tråde) og kablet mellem tlf. stikket & ADSL skillefilteret er ligeledes med RJ11 stik, men kan være med 4 tråde. (-gælder for Siemens & Ericsson modemer via tdc)
RJ45 stikket er med 8 tråde & bruges fra ADSL modemet til PC-Router-Switch osv. (Ethernet-kommunikation)

Det var bare det jeg ville sige ;-)
/teamleader
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester