Jeg har en onlinebutik... Jeg har prøvet længe, men kan ikke finde ud af hvordan man deler prisen op.. Altså, det jeg mener, er følgende: Hvis prisen (kommer som output fra en session) er et 4-cifret tal, f.eks. 1500, skal der indsættes et punktum efter først tal, altså 1.500. Hvis det så er et 5-cifret tal, f.eks 15000, skal der indsættes et punktum efter anden tal, altså 15.000 Osv. osv
Kommunerne har digitaliseret indgangen for borgerne. Men bag skærmen håndteres mange arbejdsgange stadig manuelt mellem systemer, mails og organisatoriske siloer.
virus: Kig på tiden ud for hvert kommentar/svar. De ligger meget tæt så derfor er der ikke noget at sige til der kommer flere med den samme løsning.
Hold venligst dine indlæg i en sober tone og uden at tale nedladende om andre brugere.
Snowball / CoAdmin
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.