Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
18. september 2003 - 17:49 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

Vurdering af design!

Hej experter!.. jeg har lavet et design for en jeg kender.. kan i ikke lig vurder det?

det er en diablo clan site

midlertideligt lagt ud på

http://www.altmuligt.friserverplads.dk

Mange tak

Jesper
Avatar billede wickedd Juniormester
18. september 2003 - 17:52 #1
Se da meget godt ud, men teksten er alt for mørk. Næsten umuligt at se medmindre man knalder lysstyrken helt op på sin monitor.

Og så er den også så dejlig firkantet..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. september 2003 - 17:54 #2
Fordi du har valgt en sort baggrund er det rent faktisk umuligt at se hvad der er på "siden".
Jeg skulle knibe øjnene meget sammen for at se at der var en tekst og en menu, og det er jo ikke lige frem særlig hensigsmæssigt
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
18. september 2003 - 17:55 #3
Ved ikke om det er mine 13 års øjne, men jeg kan nu saktens se hvad der står!
Avatar billede jpv Nybegynder
18. september 2003 - 17:55 #4
Vil give wickedd ret, Er for mørk til at man kan nyde detaljerne
Avatar billede overchord Nybegynder
18. september 2003 - 17:56 #5
Teksten er helt klart for moerk. Det er ikke et spoergsmaal om at man kan se hvad der staar hvis man proever, men om teksten springer frem og man laegger maerke til det. Hvis du saetter den til den samme farve som den far onMouseOver er du ved at vaere der :-)
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
19. september 2003 - 11:32 #6
tja enig - siden er for mørk.
<<pcfreak det må skyldes dine unge øjne - jeg har utrolig svært ved at læse hvad der står ;)

hvis baggrunden skal være sort, hvad så med at skifte farve på fonten - ex gul eller hvid ? Du skal dog så være obs på at en hvid font, er ret anstrengende at læse, især hvis der står meget på siden.

Denne her side er faktisk god til hurtigt at give et overblik over hvordan en side vil se ud, med de farver man nu har valgt http://www.bioweb.dk/itguide/farvekort_ie.html

Læs evt. lidt mere om farver mv. her http://www.upenn.edu/computing/group/dmp/technical/colors/index.html
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
19. september 2003 - 12:11 #7
Nu har jeg lavet lidt om på text farverne.. bedre nu?

www.altmuligt.friserverplads.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. september 2003 - 13:17 #8
Ja det er ikke blevet værre, men det er stadig ikke godt!
Avatar billede jpv Nybegynder
19. september 2003 - 13:31 #9
Hvad med at lave den grå baggrund om til sort.
Når du nu har mouseover, hvor ikke lave den lysere istedet for mørkere?