Avatar billede alfredo Nybegynder
19. september 2003 - 06:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Langsom brænder

Hej
Jeg har en ven der spørger mig hvad der er galt med hans brænder drev. Det tager pludselig 2,5 time at kopierer en alm. skive.
Jeg ved at han fornylig har haft formaterer sit c-drev så kan han på den måde have slette noget firmware. Ingen af os er pc.prof. så er der nogen her der har et bud på problemet
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. september 2003 - 07:00 #1
Avatar billede evildon Nybegynder
19. september 2003 - 08:50 #2
Han kan ikke slette en firmware ved at formatere sin harddisk. Jeg vil tro han skal hente den nyeste driveinfo til drevet fra det firme han bruger til at brænde med. Gå på den side som dem der har lavet brændeprogrammet og find den nyeste info fil til drivene, så skulle den kunne brænde "fuld" hastighed.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. september 2003 - 08:56 #3
jeg vil æde min hat på at jeg har løst hans problem..
Avatar billede alfredo Nybegynder
19. september 2003 - 11:22 #4
Jeg vil da give svar når jeg har kigget på det. Metal hansen du har sikkert ret
men den forklaring hos Rune virker som noget for rigtige pc eksperter.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
19. september 2003 - 17:39 #5
bare sig hvis du skal ha yderligere hjælp :)