Avatar billede micromask Nybegynder
19. september 2003 - 08:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IBM bærbar uden batteri

Er det forbundet med nogen fare for den bærbare at køre den uden batteri? Altså batteriet (der er dødt og larmer når computeren prøver at lade det op) fysisk fjernet fra computeren (IBM 380z)?
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. september 2003 - 08:27 #1
Det sker der ikke noget ved.
Avatar billede evildon Nybegynder
19. september 2003 - 08:47 #2
Nej det sker der ikke noget ved. Det eneste er at den er knap så bærbar, når der ikke er batteri i. Hvis man kan leve med det er det jo godt nok. Jeg har før brugt gamle bærbare til forskellige "lette" opgaver og har der aldrig haft batteri i.
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. september 2003 - 08:58 #3
ups lægger lige et svar :0)
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. september 2003 - 11:21 #4
Takker for points :0)