Avatar billede naebet Nybegynder
19. september 2003 - 09:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

ATI 9600 og win XP

Hej

Jeg er ved at sætte en ny pc op og rammer i nogle gevaldige problemer med grafikkortet. Kortet er et ATI 9600 bundkortet er ASUS. Chipset er intel.

Når jeg installere w2k pro køre det fint. Når jeg ligger XP pro på kommer der fejl.

Er der nogen der har en driver der fungere til XP??
Avatar billede evildon Nybegynder
19. september 2003 - 09:33 #1
Har ATI ikke det ?
Avatar billede chalde Seniormester
19. september 2003 - 09:34 #3
ellers prøv at tage et kig på omegadriverne: http://www.omegacorner.com
Avatar billede naebet Nybegynder
19. september 2003 - 10:29 #4
Den der ligger fra ATI er ikke ok
Avatar billede ird Praktikant
19. september 2003 - 10:33 #5
http://www.tweakup.dk/HTML/download/download.htm?PHPSESSID=d4e4111da409c5b88cf5c7cedeff6efa

Prøvet at hente herfra??

Har du prøvet at fjerne alt omkring grafikkortet inden du installere ny driver?
Avatar billede naebet Nybegynder
19. september 2003 - 10:34 #6
Jeg har ikke tid til at prøve omegadriverne lige nu, men det ser lovende ud
Avatar billede chalde Seniormester
19. september 2003 - 10:36 #7
Hvis ati´s egen driver ikke virker, har du en fejl et sted.
Har brugt catalyst 3.6 og 3.7 på 2 af mine venners radeon 9600 pro, og der virker de perfekt.

Hvilken fejl er der tale om?
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 14:44 #8
Kunne du ikke komme med lidt feedback eller en afslutning her. Ville være dejligt at vide om problemet blev løst eller andet!!
Avatar billede ird Praktikant
10. december 2003 - 14:45 #9
Mon ikke du snart får tid til at smide lidt feedback tilbage til os eller lukke tråden???
Avatar billede naebet Nybegynder
17. december 2003 - 09:25 #10
Undskyld ventetiden. Det kørere nu, installation 12 virkede uden de store ændringer.