Avatar billede cyber_k Nybegynder
23. september 2003 - 12:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kopiere form.

Findes der en måde hvorpå jeg kan kopiere en form selvom jeg ikke kan få adgang til den fil som validerer login?
Dvs således at jeg kan logge direkte på en side fra en anden, og dermed indtaster username og password på side A og dermed springer username og password over på side B men går direkte til indholdet?
Kryptisk spørgsmål. Håber det giver mening.
(måske forkert kategori for spørgsmålet..)

/K
Avatar billede d4s Novice
24. september 2003 - 00:27 #1
Sålænge feltnavnene passer, kan du lave formularen som du vil og sende det hele til den fil, som validerer login.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. oktober 2003 - 11:38 #2
som d4 siger, skal felterne bare have de samme navne, og du ændre så action til at henvise til filen online.. f.eks. action="http://www.site.dk/fil.asp"

Jeg kan huske, at jeg engang gjorde noget ligende med en sms sender, og jeg kunne derved skrive 3 ekstra tegn :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 03:47 #3
Dette spørgsmål mangler input.
Det kan f.eks. være at spørgeren mangler at acceptere/afvise svar/komme med feedback, eller af en svarer mangler at lægge et svar/komme med feedback.
Avatar billede cyber_k Nybegynder
18. december 2003 - 14:08 #4
Jeg har desværre måttet sande at det jeg ville ikke kan lade sig gøre. Jeg skulle have adgang til en valideringsfil, som desværre var lukket land.

Hvis I vil have lidt point for jeres indsats, så læg et svar.

/Cyber_k
Avatar billede thesurfer Nybegynder
18. december 2003 - 16:59 #5
Ingen points til mig, tak.
Avatar billede d4s Novice
19. december 2003 - 10:41 #6
snup dem bare selv :)
Avatar billede cyber_k Nybegynder
06. februar 2004 - 11:36 #7
ok... så lukkes der.