Avatar billede xyborx Nybegynder
28. september 2003 - 02:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BitchX+psyBNC.. Mine vinduer!?

Jeg bruger BitchX, som jeg har sat op til at vise hver chan i et nyt vindue, vha. nedenstående script (i .bitchxrc). Det virker fint når jeg joiner "manuelt" eller connecter udenom psyBNC. Men ligeså snart jeg bruger psyBNC, som gør at jeg joiner alle chans, bliver de samlet i vindue 1, istedet for at blive lagt i hver sit vindue. Kan det fikses på en eller anden måde?

set JOIN_NEW_WINDOW on
set JOIN_NEW_WINDOW_TYPE new hide swap last double on split on set * status_format3 %C %+ %-
set WINDOW_DESTROY_PART on

Desuden virker WINDOW_DESTROY_PART vist ikke. Vinduet bliver ikke kill'et når jeg parter en chan.. Men det er et helt andet og mindre problem :)
Avatar billede xyborx Nybegynder
30. september 2003 - 20:48 #1
Nu har jeg spurgt i BitchX's forum. Så må vi se om de har nogle gode råd.. :]
http://www.cyberpunkz.org/viewtopic.php?p=4716
Avatar billede xyborx Nybegynder
02. januar 2005 - 00:45 #2
Lukker lige det her gamle spørgsmål. Bruger hverken bitchx eller psybnc længere..