Avatar billede amalie Nybegynder
30. september 2003 - 19:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Glemt password på pst fil

Hej!

Jeg har lagt et password på en gammel *.pst fil - nu kan jeg ikke huske password - hvordan kan jeg åbne *.pst filen uden password?
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
30. september 2003 - 19:29 #1
du kan download Microsoft Outlook password strip der passer til din ver. af outlook
http://www.computerhope.com/download/updates.htm
Avatar billede honne Praktikant
30. september 2003 - 19:31 #2
Avatar billede amalie Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:21 #3
Hej rigtigmmk!

Godt og enkelt program - det lykkedes i første hug - du får points.
Avatar billede amalie Nybegynder
01. oktober 2003 - 08:22 #4
Hej Honne!

Det program du henviste til kunne ikke knække password (eller det vil sige - jeg skulle købe softwaren, indet password var over 4 tegn).

Derfor gik points til rigtigmmk