Avatar billede malerbo Nybegynder
02. januar 2001 - 11:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hjælp og support kører meget langtsomt

hjælp og support under windows ME kører alt for langtsomt, når jeg går ind i startmenuen for at bruge programmet.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
02. januar 2001 - 12:00 #1
Første gang den funktion bruges tager det et stykke tid at indlæse alle modulerne der bruges i hjælpefunktionen. Hvis det er hvergang kan du jo prøve at defragmentere dit C-drev. Det kan måske hjælpe på det.
Avatar billede malerbo Nybegynder
02. januar 2001 - 14:27 #2
ME er rimelig nyinstalleret,så du har ret.