Avatar billede clang-k55 Nybegynder
10. oktober 2003 - 11:04 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere min spil

Hej eksperter....

Jeg har et stort problem, som faktisk er to problemer. Jeg kan ikke installere nogle spil på min comp mere. For det første kommer der en meddelelse: "Inkompatibel version af RPS-stubben og derefter går den ud af installationen. For det andet siger den også, at der ikke er mere harddiskplads, selvom jeg har næsten 6 GB og spillene ikke fylder særligt meget

Hvordan kan jeg løse problemet??
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 11:57 #1
Prøv at lave en repair af dit system!

Og husk venligst at give feedback i de andre af dine spørgsmål jeg deltager i!!
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 11:58 #2
Avatar billede webhest Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:00 #3
Jeg vil give ird ret i at du skulle lave et repair af dit system!

Det lyder til at der er noget galt inde i din registrations-database!
Og det er IKKE lige til at finde den fejl derinde, og det vil jeg stærkt fraråde du begynder at rodde med!
Det kunne også være fordi du mangler nogle drivere til dit motherboard!
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:02 #4
http://www.eksperten.dk/spm/412153

Webhest har du ikke dårlig samvittighed!!!

Undskyld for spam opretter
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:03 #5
og jo webhest jeg har fundet fejlen hvis du kikker på mit link!!
Avatar billede webhest Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:05 #6
ird - Ja det kan jeg godt se, men jeg syntes jeg skal have de point for det svar jeg SELV har givet!
Mit svar har jo ikke noget med dig at gøre overhovedet, så har tænkt mig at behholde dem!
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:06 #7
Jeg giver samme svar bare før også mener du at de er dine. Har droppet en anmeldese på det så må vi se.

Gider ikke spamme her mere!
Avatar billede webhest Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:06 #8
Har overhovedet ikke dårlig samvittighed, da det er MIG der har lavet det svar, og det var MIG der fik de point!
Det er ikke min skyld han kan lide mit svar, og det kunne hjælpe ham lidt!
Avatar billede scrambler Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:10 #9
Hvis du får at vide at der ikke er plads nok når explore viser 6 GB fri plads, kunne det godt tyde på nogle fejl på pladsangivelsen på disken. Dette kan du teste ved at køre scandisk og lade den rette alle fejl. Herefter vil du se den rigtige fri plads på din disk (som jo så lyder til at være ret lav).
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:10 #10
Fejl i RPS-stub under installation.
Fejlmeddelelsen kan se sådan ud:
Ikke-behandlet undtagelse : fejlnummer : 0x80070725
Beskrivelse : Inkompatibel version af RPS-stubben, Installation afsluttes.

Årsag:

Det skyldes at der er installeret opdateringer der indeholder version 3.5 af OLEAUT32.DLL (til XP).
Det skal være version 2.40.4515 til Windows 98

Løsning:

Du kan hente en rep. fil hos MS:

http://download.microsoft.com/download/ msninvestor/Patch/1.0/WIN98/EN-US/mcrepair.EXE

Kilde:
http://groups.google.com/groups? hl=da&selm=3c1ce59d%241%40news.installshield.com
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:20 #11
Men hvad hedder det jeg skal downloade?
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:21 #12
Den første!

Hjalp jeg dig i dine andre spørgsmål du oprettede for længesiden :)??
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:24 #13
jeg tror ikke dit link virker helt.....prøv lige at skrive det igen....
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:27 #14
måske skulle du give feedback i dine tidligere inden du får mere hjælp af mig
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
10. oktober 2003 - 12:31 #16
Programmet siger, til alle tingene, at jeg har en version der er nyere. Skal jeg beholde dem eller skal jeg sige Ja til om jeg vil have de andre?
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:31 #17
det sidste!
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:34 #18
Hjælper det ikke siger du til
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 12:47 #19
hjalp det?
Avatar billede ird Praktikant
10. oktober 2003 - 13:34 #20
glæder mig til at høre om vi fik problemet løst
Avatar billede clang-k55 Nybegynder
10. oktober 2003 - 21:35 #21
det hjalp på alle problemerne.....mange tak
Avatar billede ird Praktikant
11. oktober 2003 - 10:07 #22
Anytime :-)