Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Javascript til videresendelse af bruger

Hej Eksperter

Er der en der ligger inde med et script der kan følgende:

Indtaste i textfield, herefter trykke på loginknap og sende brugeren videre til indtastet destination. Jeg forestiller mig, at brugeren fx indtaster "kunde" i textfeltet og bliver sendt videre til "kunde.asp" med det samme.
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
13. oktober 2003 - 15:55 #1
window.location = document.myform.mitfelt.value + ".asp"
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
13. oktober 2003 - 16:10 #2
Tak for det hurtige svar -> jeg er lidt af en scriptspasser, så kan du skrive koden som den kommer til at se ud med textfelt og det hele? Tak...
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2003 - 20:50 #3
<form onsubmit="self.location.href = this.form.navn.value + '.asp'; return false;">
<input type="text" name="navn" /> <input type="submit" value="Log ind" />
</form>
Avatar billede roenving Novice
14. oktober 2003 - 04:16 #4
hrm ...

<form onsubmit="self.location.href = this.navn.value + '.asp'; return false;">
<input type="text" name="navn" /> <input type="submit" value="Log ind" />
</form>
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2003 - 12:03 #5
Ja, selvfølgelig.
Avatar billede blegansigt.com Nybegynder
14. oktober 2003 - 12:19 #6
Tak for hjælpen... Kan jeg få et par svar?
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2003 - 16:11 #7
Svar
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2003 - 16:11 #8
Faktisk skal jeg ikke have point, da jeg bare uddybede ldanielsens indlæg. Så glem mit svar.