Avatar billede eskeeske Nybegynder
14. oktober 2003 - 20:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Godt Content Management System

Er der nogen kender et godt CMS system som enten er gratis eller billigt.

Jeg mener at huske at der er et eller andet lidt standard agtigt open source php et.
Avatar billede snowball Novice
14. oktober 2003 - 20:51 #1
Avatar billede exp Juniormester
14. oktober 2003 - 21:03 #2
www.opensourcecms.com <== her kan du afprøve en masse cms'er
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
15. oktober 2003 - 06:57 #3
Avatar billede eskeeske Nybegynder
15. oktober 2003 - 14:04 #4
Super ting det med www.opensourcecms.com. Vi kigger på det.

Det vi er ude efter er et med.

1. Hundrede procent web-administration.

2. Man skal kunne sætte web-sider (små portaler) op helt uden programør viden. Dvs det skal ikke være nødvendigt at bygge templates i XML eller et eller andet.