online meddelsen
jeg har en xp maskine, hvor der er oprettet 2 bruger.på bruger nummer 1 kommer der et vindue frem når jeg lukker mit internet ned, hvor den spørger om jeg vil forblive online.
det gør den ikke på bruger 2.???? hvorfor ikke..?
det er det samme telefon nummer som den ringer til med den sammen pass og brugernavn..
håber på hurtig hjælp..
dr.coma
