Avatar billede sunkist Nybegynder
17. oktober 2003 - 22:09 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Findt font

Jeg søger en font magen til den her: http://www.webbyen.dk/billed.asp?PrivatBilled=2808945
eller så tæt man kan komme på.
Helst direkte link

Vender tilbage om ca en uge
Avatar billede miss-g Seniormester
17. oktober 2003 - 23:30 #1
Den der hedder humanst521 er den jeg kan komme nærmest. Kan hentes her:
http://personales.com/espana/madrid/truetypefonts/ttfeng.htm

Det er nok ikke den 100%, men hvis man presser teksten lidt sammen så kan den ligne umådeligt meget. I photoshop kan man f.eks. sige at bogstaver skal være 90% brede i character paletten....
Avatar billede miss-g Seniormester
17. oktober 2003 - 23:34 #2
Ja nu er det den jeg har der hedder Humanst521 Cn BT jeg mener, så ved egentlig ikke om den der bare hedder Humanst521 svarer til den samme....

Prøv at tjekke den *S*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. oktober 2003 - 23:35 #3
Det er en logo, hvor enkelte bogstaver er ændret i forhold til det oprindelige karaktersæt.
Den kommer tættest på er Migrate: http://www.galapagosdesign.com/original/migrate.htm

/per
Avatar billede miss-g Seniormester
17. oktober 2003 - 23:40 #4
Ja migrate har s´et, men ikke g´et....hm.

Bland Humanst521 Cn BT og Migrate, så er den der *G*
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. oktober 2003 - 23:45 #5
miss-g>Det er klart. I de fleste logoer af den type bliver enkelte bogstaver ændret eller udskiftet.

/per
Avatar billede miss-g Seniormester
18. oktober 2003 - 00:12 #6
Da ikke nødvendigvis....
Avatar billede miss-g Seniormester
24. oktober 2003 - 01:33 #7
Noger der kan bruges sunkist?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. november 2003 - 09:29 #8
Har du ikke modtaget en email fra eksperten?

/per
Avatar billede sunkist Nybegynder
22. november 2003 - 21:04 #9
I får begge point. Tak