Avatar billede stigp Nybegynder
19. oktober 2003 - 17:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad er fejlen

Hej

Jeg er ikke særligt godt inde i XML, men ville høre om nogle kunne forklare mig hvad fejlen er på følgende side.

www.nemitz.frac.dk/tree/TreeAdmin.html

Jeg tror det er noget med at jeg ikke har adgang til at skrive i XML filen, men hvordan foregår det?
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
19. oktober 2003 - 17:24 #1
Jeg kan ikke se nogen fejl. Ser siden med Internet expl. 6.0 på WinXp computer
Avatar billede stigp Nybegynder
19. oktober 2003 - 17:51 #2
Der er en fejl hvis du eksempelvis højre klikker og vil rename et punkt.

Problemet er at den ikke vil gemme indholdet i XML filen..

Kan man overhovedet gemme direkte i en XML fil og hvad krævet det?
Avatar billede claus_jac Nybegynder
28. november 2003 - 19:48 #3
du kan sagtens rette og gemme i en XML fil.

Prøv at kigge på www.asp101.com De har nogle ret godt tutorials eller xmlpitstop.com

Håber det hjælper.

Claus
Avatar billede stigp Nybegynder
30. november 2003 - 13:32 #4
Er det ikke muligt at gøre med php?
Avatar billede claus_jac Nybegynder
01. december 2003 - 08:10 #5
Avatar billede stigp Nybegynder
01. december 2003 - 16:26 #6
Tak for hjælpen. Det vil jeg kigge lidt på.