Avatar billede all-technology.com Nybegynder
19. oktober 2003 - 22:48 Der er 4 kommentarer

Kalender trykning priser

Hi

Jeg står og skal have lavet en årskalender,
sådan en man kan hænge op på vægen med 12 sider +
en forside.

Er her nogle der kan sige mig hvor meget
det koster at få trykt sådan nogle og
måske hvor man kan få det gjort.

Knud
Avatar billede anne-m Nybegynder
20. oktober 2003 - 09:47 #1
kontakt et trykkeri... og spørg! der er forskel på hvor stort oplag i skal have det trykt i... men evt. Vejlø Print kan i kontakte... i kan jo også søge på trykkerier på en søgemaskine og få tilbud forskellige steder.
der er også altid VesterKopi som er gode men også lidt dyere...
:o)
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
20. oktober 2003 - 23:32 #2
Oplaget kommer an på hvor dyrt det er.
Her her nogle som har fået lavet nogle ligene og kan sige hvad det koster ??

Her prøver at google på "kalender trykning" ikke nogle gode resultater.
Avatar billede anne-m Nybegynder
21. oktober 2003 - 09:17 #3
http://www.djursgruppen.dk/
http://newgte.dynamicweb.dk/
Hvis det er et lille oplæg (200 og under...) kan det være en idé at få det printet i stedet for trykt, det er billigere.
Jeg går ud fra at det er 4-farve tryk du skal have? der er forskel på hvilke farver du skal have trykt, specielfarver, lak og andre "anderledes" tryk er dyre.
Hvis det er et lille oplæg, så ring til VesterKopi og spørg hvad de ville råde jer til. De er meget hjælpsomme..

Jeg ved godt at det ikke er så stor en hjælp, men priserne stemmer til det pågældende job, og det er svært at sige præcis beløb. Hvor mange sider er kalenderen på, skal der omslag i et andet materiale, skal der specielle farver osv. der er ikke rigtig andet for, end at ringe og tale med forskellige trykkerier.
:o)
Avatar billede all-technology.com Nybegynder
21. oktober 2003 - 19:06 #4
Det jeg leder efter er ikke en præcis pris,
men en ide om vi snaker 1 kr, 10 kr eller 100 kr per stk.

Det vi skal have lavet er en foto kalender ala tina kjær typen
1 forside + 12 kalender sider (måske en bagside).
Format A3 eller A2. Oplag 1000 - 2000 men det kommer an på prisen.