Avatar billede granhof Nybegynder
21. oktober 2003 - 17:55 Der er 1 løsning

BLitzkrieg sprog forkert.

Min bror har været så flink at købe spillet med hjem til mig fra tyskland, MEEENN han havde lige glemt at jeg faktisk ikke er så faen hård til tysk, så vilel blive ret glad, hvis det kan lade sig gøre at lave sporget om til engelsk eller dansk..

Nogen der ved hvordan man gør ? eller bedre endnu, send mig en fil der skal ligges ind, så det bliver på engelsk
Avatar billede granhof Nybegynder
21. oktober 2003 - 20:17 #1
Hmm ingen hjælp at hente ØV
Men venter lige lidt og ser om der kommer et klogt hoved forbi, de rved om mit problem kan løses