Avatar billede vlklng Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Syg HDD - System overførsel til ny HDD

Hej
Jeg er overbevist om at det kan lade sig gøre, men hvordan - Jeg har en syg harddisk, hvor min XP etc. ligger på, jeg vil gerne ha´ overført alle dataer til en ny, så det eneste jeg skal gøre, er at skifte IDE kablerne....hvordan???
Avatar billede venturer Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:11 #1
Det smarteste vil være at anskaffe et ghost program (f.eks. Norton Ghost eller PowerQuest DriveImage). Så kan du direkte klone din disk over på den nye.
Avatar billede vlklng Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:20 #2
Jeg har Partition magic 7 - kan jeg ikke bare bruge "Copy Partition"?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
23. oktober 2003 - 14:25 #3
Jo, det kan du godt :-)
Avatar billede vlklng Nybegynder
29. juli 2008 - 22:33 #4
lukker