Avatar billede monesto Nybegynder
05. januar 2001 - 18:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ASP bog?

Nogen som har erfaringer med asp bøger?
Avatar billede rasmusa Nybegynder
05. januar 2001 - 18:47 #1
bøgerne fra wrox plejer at være gode.

http://www.wrox.com
Avatar billede monesto Nybegynder
05. januar 2001 - 18:52 #2
Findes de på dansk?

Pris?
Avatar billede rasmusa Nybegynder
05. januar 2001 - 18:55 #3
se på deres website
Avatar billede chris2k Nybegynder
05. januar 2001 - 19:22 #4
Nu skal jeg lære dig et nyt dansk ord. Bibliotek. Det er sådan et sjovt sted hvor man gratis kan hente bøger. De fleste af dem understøtter endda at man kan reserevere fra internettet.
Avatar billede krisbjoern Nybegynder
05. januar 2001 - 21:21 #5
Der findes en bog som hedder ASP - Active Server Pages,udgivet af IDG-forlag. Koster 299,00 og er på DANSK. Gennemgår en masse forskellige aspekter af ASP-prog. med konkrete \"learn by doing\" eksempler.
der hjemmesider: www.idgforlag.dk

Venlig hilsen
Kristian Bjørn
Avatar billede altinet Nybegynder
06. januar 2001 - 12:58 #6
Prøv at checke:

http://bog.ing.dk/default.asp?Action=Details&ISBN=87-571-2280-6

Jeg har den selv, det er en kanon bog der giver en glimrende indføring i ASP, på en let forståelig måde. Masser af eksempler, tips og også mere dybdegående forklaringer for dem der gider.

Bogen afsluttes med trin for trin programmering af ind \"indkøbskurv\" i ASP, med opsætning af database, scripts, login funktion etc.

:-) Lars