Avatar billede prebenr Praktikant
25. oktober 2003 - 15:57 Der er 6 kommentarer

Nero brænder

Jeg har fået ny computer, men jeg kan ikke instalere min brænder. Før havde jeg windows  98, men jeg har nu Windows xp.

mvh
Preben Ravn
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2003 - 15:58 #1
Hvorfor?
Hvad får du af fejlmeldinger?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
25. oktober 2003 - 16:49 #2
nero skulle selv "installer" den prøv evt med den nyeste nero www.nero.com
Avatar billede halifax Nybegynder
26. oktober 2003 - 00:17 #3
Spørgsmål: "Nero brænder".
Lad os lige få afklaret følgende: Er det dit brænderdrev du ikke kan få installeret og få til at virke under WinXP?
WinXP har iøvrigt indbygget eget brændersoftware.

Eller er det Nero Burning software du ikke kan få installeret og få til at virke med dit brænderdrev?

Feedback, plz.
Avatar billede prebenr Praktikant
26. oktober 2003 - 11:28 #4
Tak for svaret
Avatar billede halifax Nybegynder
26. oktober 2003 - 15:34 #5
prebenr - Lad os lige få lidt mere feedback fra dig end blot "Tak for svaret".

Gider du forklare lidt nærmere, fx. på det jeg har spurgt om, for at komme hjælp til dig lidt nærmere.

Og så skal du ikke selv lægge "Svar" men kommentar.    :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. oktober 2003 - 20:16 #6
feedback er IKKE "Tak for svaret" - det er en detaljeret beskrivelse af de fejlmeddelelser du får, ellers kan vi IKKE hjælpe.