Har jeg prøvet alt??
Jeg har prøvet alt hvad hotline kunne finde på, dvs. fjernet konto og genoprettet den igen, downloaded OE6 samt defragmenteret og kørt chkdsk c:/f/r, men uden held. jeg får hver gang følgende meddelelse:Meddelelsen kunne ikke sendes, fordi en af modtagerne blev afvist af serveren. Den afviste e-mail-adresse var 'xxx@adr.dk'. Emne 'Fw: xx', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'smtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '554 Service unavailable; [80.164.25.193] blocked using list.dsbl.org, reason: http://dsbl.org/listing?ip=80.164.25.193', Port: 25, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 554, Fejlnummer: 0x800CCC79
Er der ikke en der vil hjælpe mig videre så jeg kan få sendt mails igen?
Jeg har windows XP home, bredbånd og TDC
