Avatar billede telemuzen Nybegynder
28. oktober 2003 - 08:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Script fejl - hvad betyder det??

Hejsan

Jeg har fået nogle problemer som jeg ikke helt ved hvad betyder, nogen som kan hjælpe??

Når jeg går ind på min side kommer den med følgende fejl.

1.
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.0.14-log]MySQL server has gone away

/start.asp, line 82

2.
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.0.14-log]MySQL client run out of memory

/start.asp, line 82

3.
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[MySQL][ODBC 3.51 Driver][mysqld-4.0.14-log]Lost connection to MySQL server during query

/start.asp, line 82

På forhånd tak.
Avatar billede medions Nybegynder
28. oktober 2003 - 08:28 #1
Hmm tror du skal prøve at tjekke om der er flere resourcer tilbage på den maskine som din MySQL server ligger på.
Hvis der er det, så ville jeg gemme mappen "Data" under MySQL's dir, uninstalle MySQL, installere det igen, og overskriv den nye Data mappe med den gamle!

//>Rune
Avatar billede telemuzen Nybegynder
28. oktober 2003 - 09:33 #2
Hej, og tak

Kan du hjælpe mig med denne?

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[MySQL][ODBC 3.51 Driver]Host '80.160.71.93' is blocked because of many connection errors. Unblock with 'mysqladmin flush-hosts'

/start.asp, line 82
Avatar billede medions Nybegynder
28. oktober 2003 - 09:41 #3
Det er fordi der er for mange connections til den. Hvis du fx. glemmer at lukke dine connections igen, så bliver der for mange...

Thx 4 Poinz

//>Rune
Avatar billede telemuzen Nybegynder
28. oktober 2003 - 10:06 #4
OK  -  må vist have fat i mit webbureau :-(

Mange tak for hjælpen.

MM
Avatar billede medions Nybegynder
28. oktober 2003 - 10:09 #5
;o)
Anytime...

//>Rune