Avatar billede rune_c Nybegynder
28. oktober 2003 - 08:36 Der er 1 løsning

er det et Radeon 9200 kort?

Jeg har en bærbar computer der i følge specifikationerne har et ATI Radeon Mobility 9200 grafikkort. Dog viser diverse analyseprogrammer, SI Sandra, Aida32 og sågar ATIs eget identifikationsprogram noget andet, nemlig et 9000 kort.

Et lille udsnit fra Aida32:

  [ MOBILITY RADEON 9200 ]

    Egenskaber Grafikkort:
      Device Beskrivelse                                MOBILITY RADEON 9200
      Adapter Streng                                    MOBILITY RADEON 9200
      BIOS Streng                                      BK-ATI VER008.007.045.003
      Chip Type                                        Mobility Radeon 9200 AGP (0x4C66)
      DAC Type                                          Internal DAC(350MHz)
      Installerede Drivere                              ati2dvag (6.14.10.6342)
      Hukommelses Størrelse                            64 MB

    Grafik Processor Egenskaber:
      Grafik Kort                                      ATI Mobility Radeon 9000 (M9)
      GPU Kode Navn                                    M9
      PCI Enhed                                        1002 / 4C66
      Transistorer                                      30 million
      Proces Teknologi                                  0.15u
      Bus Type                                          AGP
      Hukommelses Størrelse                            64 MB
      GPU Hastighed                                    250 MHz

Det der måske undrer mig mest er hvad idéen i et nyt kort er hvis GPU'en er den samme 9000 versionen.

Altså.. er det et røverkort i forhold til specifikationerne eller er den god nok
Avatar billede rune_c Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:46 #1
.