Avatar billede gandja Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:22 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

kender nogen http://www.webhotel-domain.dk

Hej Alle sammen
Står og skal købe et nyt webhotel til et firma, og faldt over dette. er der nogen der kender dem og hvad er jeres erfaring med dem.

MVH
Gandja
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:26 #1
webhotel-domain.dk ligger i udlandet og det giver naturligvis en smule mere svartid i mms end hvis deres server lå i DK.

Det skulle eftersine være et søsterselskab til Danskewww som jo har modtaget en pæn del ris.. Og indblandelser af politi anmeldelser.

Jeg har efter en søgning rundt omkring fundet ris, men ikke rigtig noget ros.. Ikke at der ikke er noget, men der er vist mest af det andet. Det hænger måske sammen med at det netop ejes af Danskewww.

Bare lidt input..
Avatar billede game_tracker Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:27 #2
www.1go.dk er billiger (og godt)
Avatar billede gandja Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:31 #3
det webhotel jeg skal have skal have ASP og Microsoft Access DB. for det er det sporg jeg bruger når jeg laver hjemmesider.
har kikket på azero.dk dem har jeg hørt meget godt om. men de er lidt dyre.
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:32 #4
Du kan kigge på www.adweb.dk
Avatar billede gandja Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:43 #5
der er ikke nok plads. minimum 100mb skal jeg bruge... så deet
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. oktober 2003 - 21:51 #6
nånå
Avatar billede janemil Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:03 #7
Brug www.scannet.dk - det er det eneste som holder hele vejen.
Avatar billede gandja Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:13 #8
det skal også lige være til at betale for penge... 379 kr pr måned for 100 mb det er godt nok dyrt.
Så er www.azero.dk meget billiger... og tilbyder næsten det samme...
Avatar billede jakki Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:14 #9
Hvis det er et most at du vil bruge asp og access database skal du finde en udbyder er er godkendt MCP'er for alle der udbyder asp skal være godkendt efter  de nye regler

jeg ved at
www.scennet.dk er godkendt
www.secnet.dk er godkendt
www.wannerfind.dk er godkendt

alle 3 har styr på det
Avatar billede bacardil Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:16 #10
Kan du ikke bruge til så meget. MS har lavet aftaler med et hav af andre udbydere.
Avatar billede avj Nybegynder
28. oktober 2003 - 22:18 #11
www.enavn.dk jeg har aldrig haft problemer
Avatar billede jakki Nybegynder
29. oktober 2003 - 08:59 #12
bacardil

Du kan finde en liste her over den der er godkendte asp'er  http://www.microsoft.com/danmark/asp/aktiveasp.asp
Avatar billede cpufan Juniormester
29. oktober 2003 - 11:27 #13
Jakki>>
ASP og asp er 2 forskellige ting
Aplication Service Provider
En server der hoster programmer til klienter.
og
Active Server Pages
Dynamiske hjemmesider.
Avatar billede jakki Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:26 #14
hvis du har læst de artilker på computerworld vil du vide at alle der internet udbydere som udbyder asp til sine kunder skal være MCP'er
Avatar billede jakki Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:29 #15
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
08. november 2003 - 07:57 #16
hvad der er mig bekendt leverer www.1-line.dk gode stabile løsninger, som kan være til gavn for erhvervslivet. og så koster de ikke engang så meget.
Avatar billede cpufan Juniormester
08. november 2003 - 12:12 #17
1-line.dk >>>

Hvorfor skriver du som om du ikke har noget med 1-line.dk at gøre,
det virker vildt utroværdigt - specielt når dit brugernavn nu er 1-line.dk
Avatar billede 1-line.dk Nybegynder
08. november 2003 - 12:36 #18
Det var ikke mig som skrev det der. Det var en som enytter min private computer, da jeg har holdt privat lan. han har så bare benyttet min profil, da den står til autologin (Grrrrr) men beklager meget hvis der er sket noget mod reglerne.
Avatar billede gandja Nybegynder
20. november 2003 - 22:19 #19
jeg vil helst give mine point til bacardil for det første inlæg...
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. november 2003 - 22:21 #20
Så siger jeg da tak...