ADSL logger ikke mere på nettet!
HJÆÆÆÆLP!!!Jeg oprettede igår et netværk mellem en bærbar og en stationær computer via en router. Men nu kan den stationære ikke komme på internettet!!
I "Netværksforbindelser" står der at bredbåndforbindelsen er afbrudt. Og når jeg prøver at trykke "Opret forbindelse" står der "Fejl 678: Fjerncomputeren svarede ikke". Men jeg kan godt komme på med den bærbare.
Hvad skal jeg gøre?
