Avatar billede egedaler Juniormester
30. oktober 2003 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Formatering i office xp

Jeg har lige fået lagt office xp ind og nu har jeg det problem at når jeg formaterer en f.eks linie som fremhævet skrift så bliver hele siden sådan.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
30. oktober 2003 - 23:15 #1
Hvordan?

Har du opdateret med service packs ellers så gør det.
Avatar billede jkrons Professor
31. oktober 2003 - 00:46 #2
Det er et kendt "problem i XP. Se dette link:

http://www.mvps.org/word/FAQs/Formatting/WholeDocumentReformatted.htm
Avatar billede egedaler Juniormester
31. oktober 2003 - 20:19 #3
Det virkede - selv om det tog lang tid at forstå det engelske - jeg har dansk version
Avatar billede jkrons Professor
31. oktober 2003 - 21:59 #4
Jam, det kan godt være vanskeligt ind i mellem at få det til at passe på det danske. Men godt det kom til at virke.