Avatar billede onix Nybegynder
02. november 2003 - 03:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

PHP/mySQL

Jeg søger en person som kan skrive i PHP/mySQL, du skal være 100% seriøs, meget gerne til en billig penge, da budgettet ikke er for stort.
Vi har en del ting nu og et par fremtidige projekter som vi skal have hjælp med.
Avatar billede a_eriksen Nybegynder
02. november 2003 - 03:29 #1
Er det ikke sjovt som folk gerne vil putte ordene "seriøs" og "billig" i samme sætning? Hvad fanden forventer du?... Men ok, der er muligvis tilpas mange it-ludere tilrådighed til at du måske kan få afkast af dit "modige" udspil..
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
02. november 2003 - 11:31 #2
.. kunne jo være rart at vide hvad projekterne går ud på og hvor store de er!
Avatar billede blach Nybegynder
02. november 2003 - 12:08 #3
Du kan altid kontakte mig på rbg@rasmusblach.dk, så skal jeg give en pris!
Avatar billede jinxit Nybegynder
02. november 2003 - 12:48 #4
Du er velkommen til at kontakte mig på erik@irole.dk med yderligere information... så kan vi altid snakke om prisen.
Avatar billede onix Nybegynder
02. november 2003 - 13:15 #5
Det er sjovt som de hersens useriøse mystiske folk som fiser rundt her på E, dem som besvarer seriøse brugeres spørgsmål med totalt ligegyldige besvarelser, hvad faen svarer i for hvis ikke i har noget mere fornuftigt at svare med, jeres ordforråd rækker måske ikke længere, E burde oprette en blacklist som en spørger kunne fyre sådanne folk ind i, så kunne admin, så se de hersens mystiske folk efter i sømmene og se om de burde have adgang til dette her udemærkede site for seriøse brugere og så IP-locke dem så de ikke kan få adgang fra deres sædvanlige plads.
Tænk jer om i mystiske folk.
Hvis ikke har et svar til spørgsmålet som er i den seriøse ende, så lad være med at spilde jeres egen og andres tid.
Avatar billede swaxi Nybegynder
03. november 2003 - 12:01 #6
du skal være velkommen til at kontakte mig med en nærmere beskrivelse af dit projekt. info@kyberfabrikken.dk
Avatar billede jd Nybegynder
03. november 2003 - 13:31 #7
Hej Onix,

Alt efter opgavens/opgavernes omfang, aflønning mv. er jeg muligvis interesseret, så kontakt mig gerne på jonas(snabel-a)delfs.dk

mvh. Jonas Delfs
Avatar billede cybermike Nybegynder
04. november 2003 - 15:48 #8
Kan godt paatage mig opgaven til en billig penge, er studerende og har utroligt nok til dagen og vejen og behoever ikke leve af at kode. Har lavet mange store ting f.eks. http://www.euro-cafe.net og har kompetencer inden for mange omraader saa jeg kan helt sikkert hjaelpe dig.

Mit hovedmaal er at skrabe refferencer sammen.

Jeg kan fanges paa ekim@unifix.org msn: uf13@hotmail.com , icq: #97544435

Glaeder mig til at loese dine problemer.

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede snowball Novice
07. november 2003 - 10:58 #9
a_eriksen: Hvis du ikke har noget fornuftigt at bidrage med til spørgsmålet, så lad venligst være med at kommentere. At du har dine meninger om spørgsmål af denne slags er helt fint, men der er ingen grund til at snakke højt om dem. Folk der har evnerne og lysten samt er villig til at arbejde billigt, skal nok melde sig hvis de vil.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede onix Nybegynder
15. juni 2007 - 19:32 #10
lukket