Avatar billede eskeeske Nybegynder
02. november 2003 - 18:28 Der er 3 kommentarer

Breve er blevet væk

Altså det er somon min outlook er startet på at ryde op selv. En del breve som er måneder gamle, og som jeg ved jeg aldrig har slettet er bare blevet væk.

Hvor er de blevet af, hvilke filtyper skal man kigger efter ?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
02. november 2003 - 18:31 #1
prøv at se om denne her kan hjælpe:
http://www.slipstick.com/problems/scanpst.htm
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2003 - 18:56 #2
Du kan have gjort 2 ting (jeg har engelsk xp version)
1. ændret dit view så den kun viser mails fra de sidste 7 dage
Prøv at vælge View - current view - messages. (det må være vis menuen)
2. Du har fået sat autoarchive til. Så kan du finde dine mails i en archive.pst fil. I xp ligger den
C:\Documents and Settings\Brugernavn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\archive.pst

Du kan importere filen igen.
Du kan tjekke om du har autoArchive slået til ved at vælge
Tools- options
Fanebladet other
vælg knappen Autoarchive
Er der hak i feltet Run autoarchive every Antal dage, så fjern det. Her kan du også se pst filen ligger. Under move old items to............
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. februar 2006 - 16:29 #3
Du mangler at lukke spørgsmålet.