Avatar billede ludo Nybegynder
08. januar 2001 - 09:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GID fil

Jeg har en GID-fil mistænkt for at være skyld i jeg ikke kan åbne en accessdatabase, men hvad er GID-filer ?? fra hvilket program?? Og hvordan redigerer man i den??
Er det en kryptering eller hvad?
Håber der er et klogt hoved derude der kan hjælpe..........
Avatar billede cybergenie Nybegynder
08. januar 2001 - 09:46 #1
GID filer er hjælpe indeks filer. De inkluderer ord-lister for de matchende hjæpe filer.

Så det er lidt mærkeligt om *.gid filen har skylden i det hele. Btw, så skulle man kunne slette gid filerner uden noget problem, så du kunne prøve at backuppe gid filen, slette den, og så starte programmet igen...

cg
Avatar billede ludo Nybegynder
08. januar 2001 - 14:43 #2
Hmmm virker desværre ikke....
Den brokker sig over den ikke kan finde back.end db. og søger på et p: drev der ikke findes...
Hvad i alverden kan der være galt???
Kan jeg læse i gid filen fra et eller andet program??
Avatar billede cybergenie Nybegynder
08. januar 2001 - 17:33 #3
Du har stadigvæk ikke forklaret hvorfor GID filen skulle have skylden i det hele.

Du er ellers velkommen til at sende mig accessdatabase-filen til: faroese_chat@hotmail.com , så vil jeg checke om den virker hos mig (og om jeg måske kan korrektere problemet)
Avatar billede ludo Nybegynder
09. januar 2001 - 09:20 #4
Jeg har snust i gid filen ved hjælp af notesblok, men det eneste jeg kan læse er en sti førende til drev p: hvilket ikke findes her, men sikkert der hvor db. blev oprettet. Det er den sti den brokker sig over ikke at kunne finde backenddb. på!
Desværre kan jeg ikke sende den, da det er en db. for en kunde med fortrolige oplysninger, men ellers tak for tilbuddet
Avatar billede ludo Nybegynder
08. februar 2001 - 11:59 #5
Jeg afleverede lige pointene - for forklaring af hvad gid filer var.
Jeg kunne ikke løse problem, så jeg overførte dataene...