Avatar billede beograd Novice
06. november 2003 - 00:25 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Logo til brodering på tøj

Hej,

Jeg er studerende på DDS og er ved at får produceret min
første tøj kollektion. Jeg skal bruge et logo til mit tøj brand. Min kollektion er afslappet og "cool". ;-)

Logoet kan være i farver. Max 3.
Logoet skal består af:
1.et får,
2.ordet "Mamurluk" som er et serbisk ord og betyder tømmermænd (da fleste af mine design's er lavet i tømmermænds fasen ;- )
3. og en alkohol/øl flaske som skal symbolisere "Mamurluk".

Jeg havde forestillet mig at fåret har flasken på hoved,
evt. drikker ud af den....Ordet "Mamurluk" behøver ikke at være udenfor selve fåret som hos de klasiske logo'er...typografien kunne være hand writen a la børne skrift....

Hvis det er et godt logo som jeg er tilfreds med ville det være SUPER cool at have det i flere størrelser og i psd. file.

Merci! :-)
panosata@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2003 - 11:53 #1
hey... det her er bare en skitse.... men noget i denne stil?
http://vagadesign.dk/ovca.jpg

MVH
Tarik
Avatar billede beograd Novice
06. november 2003 - 12:57 #2
Hej Tarik,

Jeg kan godt lige din skitse,
men jeg havde forestillet mig
en "ovca" med hele kroppen. Ex. http://www.sitecenter.dk/mamurluk/
Som jeg kunne evt. give tøj på - på længere sigt....  :-)

VH
Bgd
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2003 - 13:13 #3
ok.. kikker på det....
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2003 - 14:25 #4
lidt mere at kikke på... http://vagadesign.dk/ovca/
Avatar billede beograd Novice
06. november 2003 - 15:53 #5
Hey,

Jeg kan bedst lige skrifttypen på det 3 billede.
Jeg kan ikke lige "jack d" rund om halsen på fåret.
Det skal nok være en kombination som på billedet nr. 5...
bare med en flaske/tønde øl i stedet for glas....

Jeg har kigget igen og igen  på den første skitse du lavede,
kunne man f.eks lave ansigts udtryk på fåret, så den ser ud til at være fuld?
F.eks med skævt smil eller skæve øjne?

Merci, merci for de foreløbige versioner :-)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2003 - 16:17 #6
Jeg prøver lige at skitsere lidt mere på den første så...(kan bedst li den) er det noget du har travlt med? jeg er på msn tarik@e-mail.dk
Avatar billede atf_nova Nybegynder
07. november 2003 - 14:50 #7
http://www.novaplanet.dk/files/mamurluk.jpg

(kommer ikke med flere forslag en denne)

/nova
Avatar billede atf_nova Nybegynder
07. november 2003 - 17:44 #8
ups.. glemte lige at nævne at den godt kan laves som sort/hvid med en xtra farve på
Avatar billede beograd Novice
12. november 2003 - 10:18 #9
Hej atf nova,

Det ser godt ud, kunne godt tænke mig at se den i sort/hvid version (-ekstra farve). Tak.
Avatar billede cdc Novice
14. november 2003 - 13:28 #10
skal der være en flaske med ? og ikke kun et får?
Avatar billede atf_nova Nybegynder
14. november 2003 - 15:56 #11
du kan se flere eksempler her : http://www.novaplanet.dk/files/mam.html

/nova
Avatar billede beograd Novice
28. november 2003 - 22:27 #12
cdc
flaske ville vaere ok
nova
det er godt ud, men jeg skal bruge det til brodering paa toj, der er for mange farve...jeg kunne godt taenke mig at se den i i kun sort version som *streg(

Tak
Avatar billede cdc Novice
28. november 2003 - 22:43 #13
jeg troede du havde givet op