Avatar billede znabel Nybegynder
07. november 2003 - 11:53 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Steam problem

Jeg har et lille problem. Jeg går ind i en server og så kan jeg kun være derinde 5 sec. får den går ud igen hvad skal jeg gøre??!?
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
07. november 2003 - 12:01 #1
Mener du Counter Strike's steam? Jeg har haft samme problem + jeg bliver kicked på mange af serverene også, på trods af jeg aldrig gør noget forkert. Prøv se efter på http://www.steampowered.com/ FAQ's
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
07. november 2003 - 12:06 #2
Ellers kan du helt sikkert finde svaret her: http://steampowered.com/forums/
Avatar billede znabel Nybegynder
07. november 2003 - 12:07 #3
øhhh hvad skal jeg bruge det til?!?!?
Avatar billede znabel Nybegynder
07. november 2003 - 12:07 #4
og jeg kan hellere ikke læse engelsk
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
07. november 2003 - 12:12 #5
øhh... så er det lidt svært at hjælpe dig! Prøv genstart din PC det hjælper nogle gange for mig, og vælge nogle andre servere. Prøv Vælg mcpeterc og tryk acceptere, det hjælper også lidt:) God weekend og held og lykke
Avatar billede chalde Seniormester
07. november 2003 - 13:01 #6
Prøv at gå ind i din steam mappe og slet filen ClientRegistry.blob bagefter skal steam lige opdateres.
Evt kik i konsollen bagefter hvad grunden til at du blev kicket var.
Hvis der står "cheating death is required" eller ligende, skal du hente en cheating death client og have denne kørende imens du spiller. Cheating death er et anticheat program. http://www.unitedadmins.com/files/cd-client-4_6_1-en.exe
Avatar billede rejen Nybegynder
07. november 2003 - 13:04 #7
En anden grund kan være at du forsøger at connecte til en server med 1 eller 2 ledige pladser. Hvis disse pladser er tildelt admins bliver du hurtig kicked.

Det kunne selvfølgelig også være VAC der kicker dig, hehe - men du cheater vel ikke :D
Avatar billede znabel Nybegynder
07. november 2003 - 13:13 #8
nope men det der hjælper mig mest er mcpeterc
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
17. november 2003 - 10:13 #9
husk at lukke dit spørgsmål