Avatar billede lt-lago Nybegynder
13. november 2003 - 13:12 Der er 1 løsning

Bundkort PCI Sokler - Version 2.1 eller 2.2

Hej Eksperter
En af de lidt mere tricky, hvilken betydning har det hvilken revision at soklerne i bundkortet understøtter ?
Et kort som jeg skal montere kræver en revision 2.2 på PCI soklerne.
Hvad er foskellen på revision 2.1 og 2.2 og hvilken betydning har det ?
Fyldestgørende svar = Points
Avatar billede lt-lago Nybegynder
13. november 2003 - 15:17 #1
Hej Eksperter

Efter lidt søgen på nettet, har jeg dog selv fundet et svar :
http://www.pcisig.com/news_room/faqs#conventional_pci

Hilsen til alle.