Avatar billede es-cape Nybegynder
16. november 2003 - 15:50 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

Kom med en vudering

Hej kom med en lille vudering af www.babesiden.1go.dk den er langt fra færdig.. det er kun babes sektsionen der er færdig..
Avatar billede granhof Nybegynder
16. november 2003 - 15:52 #1
Jeg kommer til at tænke lidt i ophavsrettigheder, når jeg ser denne side...

Men ganske pæne damer
Avatar billede darkwing Nybegynder
16. november 2003 - 15:52 #2
Dejlig overskuelig, måske ville jeg gøre det muligt at brugeren kunne klikke på billederne for at gå ind i en kategori.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
16. november 2003 - 16:12 #3
Uha dada. Lidt svært at koncentrere sig om designet med alle de dejlige damer rundt omkring :P:D

Well, vil gerne kunne se en masse små billeder f.eks af alley når jeg går ind på en babe (i dette tilfæle alley) ligesom man kan på mange andre sider.

Og billede nr14 skal nok forstørres lidt ;-)

Ellers en fin side

9@13
Avatar billede dytti Novice
16. november 2003 - 16:21 #4
Jeg kunne personligt godt tænke mig "Thumbnails" samt at billederne åbnes i et nyt vindue.
Avatar billede and_moe Nybegynder
16. november 2003 - 19:25 #5
Læs evt. 1go.dk's regler, §1.2...