deling af adsl linie!
Heyskal flytte sammen med en ven og skal dele en 2056/128 kb/s adsl forbindelse... nu gider jeg bare ikke komme ud for det problem, at han suger hele linien på diverse downloadprogrammer, så er der mulighed for at jeg på nogen måde kan dele linien op i 2x 1024/56? eller kan det slet ik lade sig gøre? har internet hos cybercity, som skal rykkes med!
