Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
20. november 2003 - 17:26 Der er 5 kommentarer

Bøjning af verber

Hvad er adressen til den side hvor der står bøjningen af alle mulige verber?
Avatar billede kapla Nybegynder
20. november 2003 - 17:28 #1
www.dsn.dk måske?
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
20. november 2003 - 17:34 #2
Jeg tænker på en side hvor bøjningen af verber på alle mulige sprog står.
Avatar billede exp Juniormester
20. november 2003 - 19:31 #3
Avatar billede saddam_hussein Nybegynder
20. november 2003 - 22:28 #4
exp>
Jeg laver netop mine lektier selv. Men denne side er bare meget overskuelig mht. til bøjningen af verber. Jeg er meget ked af jeg spurgte om jeres hjælp.
Avatar billede exp Juniormester
20. november 2003 - 22:32 #5
c",)

Oki - er bare træt af den pludselige mængde lektie-spørgsmål der har været på det sidste...

Held og lykke med at finde den :-)