Avatar billede diktator Nybegynder
12. januar 2001 - 11:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning
Avatar billede ripley Nybegynder
12. januar 2001 - 11:55 #1
sdf
Avatar billede ripley Nybegynder
12. januar 2001 - 11:55 #2
Tak :-)
Avatar billede parazite Nybegynder
12. januar 2001 - 11:57 #3
Ripley! Hvad med lige at få gjort noget ved dine åbne spørgsmål her på eksperten!? Du har 2355 point ude!
Avatar billede ripley Nybegynder
12. januar 2001 - 11:59 #4
Jeg ved det, jeg ved det.
Jeg vil til at gå ind og være med til at besvare, så jeg kan få optjent nogle points igen. Andet kan jeg ikke gøre!
Jeg har efterhånden en del viden at trække på, så jeg faktisk er i stand til at svare. Så ingen spørgsmål - kun svar - fra mig et godt stykke tid. Okay??!

Avatar billede parazite Nybegynder
12. januar 2001 - 12:03 #5
ripley : Ikke det jeg mener. Du har 97 oprettede spørgsmål, der for de flestes vedkommende er besvaret tilfredsstillende. Du SKAL acceptere brugbare svar, og hvis du ikke har fået nogen, så SKAL du selv gå ind, lægge et svar og acceptere det, så spørgsmålet ikke står åbent.

Og lad nu være med bare at lukke alle spørgsmålene for at få pointene - du bliver med garanti slettet, hvis du gør det.
Avatar billede ripley Nybegynder
12. januar 2001 - 12:13 #6
Okay, okay. Det er forstået! Jeg har været lidt i tvivl om, hvad man gør, hvis ingen svarer tilfredsstillende - men det ved jeg så nu!
Avatar billede parazite Nybegynder
12. januar 2001 - 12:15 #7
Jamen - udfra de svar du har modtaget (dem jeg har tjekket) så er en pæn del af dine svar absolut brugbare. Dem SKAL du give point!
Avatar billede ripley Nybegynder
12. januar 2001 - 16:00 #8
Ja ja - det har jeg også forstået.
GOD WEEKEND, parazite ;-)