Avatar billede arkham Nybegynder
27. november 2003 - 17:51 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Køb af koffein piller!

Nogle der ved hvor jeg ka få fat i disse dejlige piller?.. ;-) fik et par stykker idag.. med 200mg koffein....
og har ikke flere.. :(
Avatar billede bernie Nybegynder
27. november 2003 - 17:53 #1
apoteket
Avatar billede bredker Nybegynder
27. november 2003 - 18:06 #2
drik noget kaffe istedet
de piller er en dårlig ide at komme ind på
Avatar billede bernie Nybegynder
27. november 2003 - 18:11 #3
man komme til at ryste ved brug af de piller (ikke fedt hvis du tænker på at holde dig vågen til pc spil)
Avatar billede miss-g Seniormester
27. november 2003 - 18:19 #4
Måske her:
http://www.sublim-sport.dk/shop/default.asp?SetLng=1&Catid=65

Der står noget med "Natural Caffeine" ....
Avatar billede dmcn Praktikant
27. november 2003 - 18:19 #5
Koffeinpiller er receptpligtige, og kan altså ikke fåes lovligt uden tilsagn fra din læge.
https://www.sundhed.dk/servlet/amquestionanswer?id=27056&amid=2&amcatid=34&cx=44
Avatar billede bredker Nybegynder
27. november 2003 - 18:21 #6
n0rmality >>det var da fornuftigt
vi har da misbrugere nok her i landet
Avatar billede miss-g Seniormester
27. november 2003 - 18:24 #7
Hvad hvis det er "naturmedicin"?
Avatar billede miss-g Seniormester
27. november 2003 - 18:24 #8
Jeg ved det ikke - mit svar må blive slettet, hvis jeg er gal på den....hm.
Avatar billede dmcn Praktikant
27. november 2003 - 18:28 #9
Umiddelbart er der intet galt i dit svar - sublim-sport.dk er en dansk butik, ergo skal de overholde gældende dansk lov, og guarana er vist ikke blevet ulovligt endnu. :)
Avatar billede jonas_m Nybegynder
27. november 2003 - 18:50 #10
#Umiddelbart er der intet galt i dit svar - sublim-sport.dk er en dansk butik, ergo skal de overholde gældende dansk lov#

Det goer de bare IKKE, jeg mener de kringler den ved at koere det gennem deres engelske samarbejdspartner, der er flere potientelt helbredsskadelige og ulovlige produkter paa sublimsport !
Avatar billede willsonn Nybegynder
27. november 2003 - 20:11 #11
Koffeintabletter kan købes uden recept på både svenske og tyske apoteker. Og de er vist ikke engang særlig dyre.
Men ja, brug dem med omtanke. Som alle andre lægemidler har også de bivirkninger - især ved overdreven brug.
Avatar billede arkham Nybegynder
27. november 2003 - 20:12 #12
er så ikke til computer brug.. er under uddanelse.. og har det med at være søvning.. :)
Avatar billede bredker Nybegynder
27. november 2003 - 20:14 #13
så var det nok bedre at passe sengen , så er det problem løst
Avatar billede arkham Nybegynder
27. november 2003 - 20:25 #14
spurte ikke efter smarte bemærkninger bredker.. og tænk lige før du kalder folk misbrugere ikk?... idiot
Avatar billede dmcn Praktikant
27. november 2003 - 20:26 #15
arkham : Hvis du har i sinde at fortsætte som aktiv bruger herinde, så bør du læse http://exp.dk/regler.phtml ret grundigt. Betragt dette som en advarsel.
Avatar billede arkham Nybegynder
27. november 2003 - 20:44 #16
normality.. slap nu af ikk?.... ka ikke se jeg har brudt nogle regler.. fordi at jeg sagde til bredker at jeg ikke vil ha nogle smarte bemærkninger.. så ska jeg trues på at blive smidt ud af eksperten?......... flot helle.. deaktiverer sku bare min acount så... bye bye
Avatar billede dmcn Praktikant
27. november 2003 - 21:27 #17
"Indlæg på Eksperten skal holdes i en sober tone. Nedsættende bemærkninger samt direkte personangreb eller injurier, det være sig mod firmaer eller privatpersoner, hører heller ikke hjemme på eksperten - og kan give anledning til deaktivering og sletning af indlæg."
Idiot kan vist næppe kaldes sobert?
Avatar billede Protein-peter Nybegynder
23. januar 2011 - 14:38 #18
Hvis du stadig mangler koffein piller kan du købe dem billigt her. Der er 200 mg koffein i hver koffeinpiller så det er noget der virker.

http://www.proteinpower.dk/sci-fit-caffeine-200mg-200-stk.html