Avatar billede tkh Nybegynder
28. november 2003 - 09:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mounte HFS Filsystem i Windows 2000

pga. netværksproblemer har jeg været nødt til at pille disken ud af en iMac og smide den i en anden boks. men selvfølgelig fatter windows nada af HFS filsystemet.

er der en mulighed for at mounte det under windows, igennem et smart lille proggie eller....?

ret vigtige filer jeg skal have overført (som fylder som ind i helvede hvilket er grunden til at jeg ikke kan brænde dem).

Pga. det er ret vigtigt for mig, smider jeg 200 point ind.

På forhånd tak!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. november 2003 - 09:38 #1
Avatar billede tkh Nybegynder
28. november 2003 - 09:56 #2
tusind tak, det virker fremragende!!
så svar lige en gang :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. november 2003 - 09:57 #3
Hvis du køber MacDrive 5, så kan du sagtens læse HFS diske under Windows 2000.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. november 2003 - 09:58 #4
Velbekomme! :-)

/per
Avatar billede tkh Nybegynder
28. november 2003 - 10:02 #5
Der var en Evaluation, men det er klart at jeg vil anbefale bigbossene her på jobbet at købe det, da det kunne være en stor hjælp i fremtiden hvis vi skulle løbe ind i samme problem igen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. november 2003 - 10:18 #6
Det koster 50 dollars for en licens, så det
er ikke en større formue. :-)

/per