Avatar billede clomsy Nybegynder
30. november 2003 - 21:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Computer starter ikke op! -skærm tænder ikke

Min computer starter ikke op! Skærmen gider simpelthen ikke at tænde! Jeg havde lidt problemer med, at den ikk gad tænde, men så pillede jeg bare grafikkortet ud igen og satte det i.. og så virkede det! Men nu gider den ikke ligemget hvad jeg gør! Det er som om, at det er harddisken, der ikke tænder korrekt... Man hører i hvert fald ikke den der lyd, som der plejer at være.. og den ryster heller ikke, som den skal, når man holder om den!

Hvad gør jeg?
Avatar billede zybug Nybegynder
30. november 2003 - 21:07 #1
KOmmer der ikke nogle biplyde ?
Avatar billede nmh Nybegynder
30. november 2003 - 21:08 #2
Det lyder ikke så godt.
Du må vist prøve at checke om alle kabler sidder som de skal, og igen prøve, at tage grafikkortet ud og sætte det i igen.
Avatar billede clomsy Nybegynder
01. december 2003 - 15:40 #3
Jeg har prøvet det hele! - Jeg ved ikke lige hvad jeg skal gøre!?
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
01. december 2003 - 16:58 #4
Har du prøvet i en lang periode at lade den stå uden strøm med alle kabler ude? Også det lille BIOS "batteri" hvis du har sådan et...? Eller så prøv det.
Avatar billede clomsy Nybegynder
01. december 2003 - 21:15 #5
Det lårt virker bare ikke, sorry
Avatar billede thegreatnerd Nybegynder
01. december 2003 - 21:37 #6
Hmm... Er der noget der virker til at være brændt af? Evt prøv at kortslutte det grønne og et sort ben på hovedstrømstikket til dit motherboard. Hvis din PSU starter, kan man arbejde videre derfra...
Avatar billede sippa Nybegynder
01. december 2003 - 21:43 #7
Prøv med et andet grafikkort